Τετάρτη, 29 Δεκεμβρίου 2010

2046 ..οι σκέψεις ..



το πάθος της αδελφής ψυχής συγκλονίζει βαθιά την δική μου..η αναζήτηση του μοιραίου , του αναπόφευκτου ..με κάνει να λυγίσω..στα γόνατα ..να προσκυνήσω ..αυτή την αδυσώπητα έλξη της πραγματικής αγάπης των αδιανόητα αντιθέτων..ο έρωτας ..μην αποφεύγεις ψυχή μου τη μοίρα σου..ο χορός της ανόδου αρχίζει όταν αντικρύζω τη θλιμμένη ματιά σου..

..τότε που η ψυχή μου θάχει αγκαλιάσει την αδελφή της ..θα πετώ στα μέρη που ποτέ δεν ονειρεύθηκα με τόσο πάθος και η αγάπη μου θα έχει γίνει συμπαντική χορωδία ..ελεγεία απρόσμενη στη συνέχεια μιας παράξενης μουσικής ..

το άκουσμα χιλίων ήχων από τις δονήσεις των βιολιών του ονείρου μου.. η λίμνη έχει πλέον γαληνέψει και όταν βλέπω μέσα καθρεφτίζεται το πρόσωπό σου .. και το δάκρυ μου αναταράσσει τις απίστευτες μνήμες , κυκλικές ερχόμενες από το παρελθόν και το μέλλον..εμπειρία ψυχικής ανάτασης η ένωση ..ανάτασης μυστικής που ανέρχεται στο στροβιλισμό του παθιασμένου ειδώματος των ματιών..οι λέξεις χάνονται σαν τα φύλλα του φθινοπώρου και η σιωπή είναι εκκωφαντική ..

δεν ντρέπομαι όπως και συ για το απίστευτο πάθος ..το βλέμμα σου είναι το βλέμμα μου μπροστά στη λήθη της βίωσης τόσων αιώνων χωρίς εσένα ..τώρα όμως ο αστέρας ο ανατολικός φωτίζει το πρόσωπό σου και σε βλέπω καθαρά πλέον..
η ομίχλη έφυγε για πάντα και ο νοτιάς μελαγχολικά μας ακολουθεί στο περίπατο της απέραντης ερωτικής συνομιλίας..

ο ήχος πλέον είναι τρυφερός ..βελούδινος ..η δροσοσταλίδα κύλλησε στην αδελφή ψυχή μου..ψυχή μου..σε συνάντησα..
ο παγωμένος ωκεανός της ζωής θερμάνθηκε.. όταν επανέλθουμε θα είμαστε το ένα..

1 σχόλιο:

  1. Καλή χρονιά!!!Κάνω ποδαρικό και εύχομαι ο,τι καλύτερο και για σένα και για τις δραστηρίοτητες σου...Οσο για το πρώτο κείμενο πανέμορφο...Τυχαίο;Δεν νομίζω!!! ;) :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή